WYSYŁKA, ZWROTY I REKLAMACJE

Najważniejsze informacje o zamówieniu i płatności



Koszty wysyłki i darmowa dostawa

Twoje zamówienie możemy wysłać przesyłką kurierską oraz paczkomatem. Jeśli wartość Twojego zamówienia wyniesie więcej niż 285 zł to wyślemy je za darmo. W przeciwnym razie wysyłka kurierem InPost kosztuje 16 zł, kurierem InPost pobraniowym 19 zł. Dostawa do paczkomatu kosztuje 15 zł.

W dni robocze większość wysyłek wysyłamy w przeciągu 24 godzin od zamówienia. W okresie zwiększonej sprzedaży np w Święta czy Black Week, przesyłki mogą wychodzić w czasie do 72 godzin.

Płatność za zamówienie

Zamówienie możesz opłacić za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków dzięki naszemu partnerowi PayU.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym prosimy o płatność na nasze konto bankowe BNP Paribas o numerze 18160014621739270750000001 z danymi naszej firmy MYQO Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 17, 32-083 Balice. W tytule prosimy o wpisanie wyłącznie numeru zamówienia.

Zwroty i reklamacja

Jeżeli produkt nie został otwarty możesz go zwrócić w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy, że napiszesz do nas maila na adres wsparcie@myqo.pl a obiecujemy jak najszybciej rozpatrzyć twoją prośbę. Po otrzymaniu towaru - prosimy o bezpieczne zapakowanie produktów aby nie zostały uszkodzone w drodze powrotnej - w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy pieniądze wraz z kosztami za najtańszą opcję dostawy.

Prosimy o wysyłkę zwracanego towaru na adres:

MYQO, Wincentego Pola 1/4, 31-532 Kraków


Istnieje również możliwość wygenerowania zwrotu w aplikacji InPost Mobile lub poprzez stronę szybkiezwroty.pl. W razie potrzeby od zwracanego towaru zostanie odliczony wówczas koszt przesyłki zgodny z cennikiem na stronie sklepu.

W razie reklamacji prosimy o kierowanie wszystkich spraw na adres mailowy wsparcie@myqo.pl. Reklamację rozpatrujemy w przeciągu 14 dni.


W razie wadliwego produktu pokryjemy koszt dodatkowych kurierów i jeśli to możliwe to dostarczymy produkt wolny od wad. W przeciwnym razie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy pieniądze za zamówienie z ewentualnym kosztem dostawy.